Müşteri Odaklı Satış Teknikleri Eğitimi’nin içeriği nedir?

Satılan ürünlerin ya da hizmetlerin tam karşılığını vermek, müşterileri işletmeye bağlayan ve kalıcı kılan bir anlayışa sahip olmak, müşteri memnuniyetini artırarak maliyetleri düşürmek ve rekabet üstünlüğünü sağlamak ancak müşteri odaklı bakış açısı ile mümkün olmaktadır. Bu eğitim; müşteri odaklı satış teknikleri ile ilgili becerilerinin geliştirilmesi; müşteri odaklı düşünme yeteneğinin kazandırılması, müşteri ihtiyaçlarını anlamak, ürün ve hizmet faydalarını sunmak, satışı gerçekleştirmek gibi konuları içermektedir.

Müşteri Odaklı Satış Teknikleri Eğitimi’ni neden Bir İnsan Gelişim Akademisi’nden almalıyım?

Bir İnsan Gelişim Akademisi, 14 yılı aşan tecrübesiyle birçok katılımcıya eğitim vermiş sektörün öncü eğitim kurumudur. Eğitim sektöründeki yenilikleri her zaman takip ederek, programların en güncel sürümlerini kullanır.


Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde eğitim seansları nasıl düzenlenmiştir?

Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde Eğitim Seansları;


Müşteri Odaklı Satış Teknikleri  Eğitimi Hafta İçi Gündüz Seansları: Pazartesi-Salı- Çarşamba-Perşembe Günleri: 09.00-16.00


Müşteri Odaklı Satış Teknikleri  Eğitimi Hafta sonu Seansları: Cumartesi-Pazar Günleri: 09.00-16.00 


Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde fiyat ve ödeme seçenekleri nelerdir?

Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde katılımcılar ödeme seçeneklerini kendileri belirleyerek bütçelerine uyan ödeme alternatiflerini seçme şansına sahiptirler.


Nakit, peşin ödeme, Koç finans ile eğitim kredisi fırsatı, senet ve kredi kartına taksit yapılabilmektedir. Kampanya dönemlerinde, ayın eğitimi olan ürünlerde çok özel ödeme ve fiyat seçenekleri sunulmaktadır. Bir İnsan Gelişim Akademisi kaliteli eğitim ve hizmet ilkesinden ödün vermeden, bütçenize uygun fiyat avantajları ile her zaman katılımcıların yanındadır.



Eğitim içerikleri ve ödeme seçenekleri hakkında detaylı bilgi için en yakın şubemizle iletişime geçebilir (444 3 BEM), uluslararası fiziki standartlara uygun teknik altyapısı hazır laboratuvarlarımızı ve sınıflarımızı gezebilirsiniz.


Katıldığım eğitim sonunda sertifika alabilecek miyim?

Evet, her eğitim bitiminde başarı gösteren katılımcılar sertifika almaya hak kazanır. Sertifika alabilmek için %70 oranında devam zorunluluğu vardır.

Satış Plus Eğitimleri’nin tamamını almak zorunda mıyım?

Hayır. Eğitimlerin her birini ayrı başlıklar halinde alabilirsiniz. İhtiyacınıza yönelik olarak bu modüller içerisinden sizin için bir eğitim planı oluşturulabilir. Modüller halinde bulunan eğitimler belirli alanlarda kurumsal performansı yükseltmek için bir araya getirilmişlerdir.


ok
sık sorulan sorular;
  • Müşteri Odaklı Satış Teknikleri Eğitimi’nin içeriği nedir?
  • Müşteri Odaklı Satış Teknikleri Eğitimi’ni neden Bir İnsan Gelişim Akademisi’nden almalıyım?
  • Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde eğitim seansları nasıl düzenlenmiştir?
  • Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde fiyat ve ödeme seçenekleri nelerdir?
  • Katıldığım eğitim sonunda sertifika alabilecek miyim?
  • Satış Plus Eğitimleri’nin tamamını almak zorunda mıyım?
Müşteri Odaklı Satış Teknikleri 

Müşteri Odaklı Satış Teknikleri 

Satılan ürünlerin ya da hizmetlerin tam karşılığını vermek, müşterileri işletmeye bağlayan ve kalıcı kılan bir anlayışa sahip olmak, müşteri memnuniyetini artırarak maliyetleri düşürmek ve rekabet üstünlüğünü sağlamak ancak müşteri odaklı bakış açısı ile mümkün olmaktadır. Bu eğitim; müşteri odaklı satış teknikleri ile ilgili becerilerinin geliştirilmesi; müşteri odaklı düşünme yeteneğinin kazandırılması, müşteri ihtiyaçlarını anlamak, ürün ve hizmet faydalarını sunmak, satışı gerçekleştirmek gibi konuları içermektedir.


Kimler Katılmalı?
-Satış departmanlarında çalışan uzman, orta ve üst düzey yöneticiler
-Satış alanında çalışmak isteyen tüm öğrenci ve yeni mezunlar
-Satış alanına ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyen uzman, orta ve üst düzey yöneticiler

Programın Amacı
Bu program, müşteri odaklı satış teknikleri ile ilgili becerilerinin geliştirilmesi; müşteri odaklı düşünme yeteneğinin kazandırılması, müşteri ihtiyaçlarını anlamak, ürün ve hizmet faydalarını sunmak, satışı gerçekleştirmek gibi konularda gerekli beceri ve yetkinliğin kazandırılmasını amaçlamaktadır.


Kariyerinize Katkısı
Müşteri Odaklı Satış Teknikleri eğitimi ile şirketlerde satış ve satış ile ilişkili  tüm bölümlerde çalışabilecek beceri ve yetkinliklere sahip olacaksınız. Ayrıca müşteri odaklı  tekniklerini de çalıştığınız şirketlerde uygulayabilir hale geleceksiniz.



Fırsatı siz de kaçırmayın!
Müşteri Odaklı Satış Teknikleri Eğitimi’nin içeriği nedir?
Satılan ürünlerin ya da hizmetlerin tam karşılığını vermek, müşterileri işletmeye bağlayan ve kalıcı kılan bir anlayışa sahip olmak, müşteri memnuniyetini artırarak maliyetleri düşürmek ve rekabet üstünlüğünü sağlamak ancak müşteri odaklı bakış açısı ile mümkün olmaktadır. Bu eğitim; müşteri odaklı satış teknikleri ile ilgili becerilerinin geliştirilmesi; müşteri odaklı düşünme yeteneğinin kazandırılması, müşteri ihtiyaçlarını anlamak, ürün ve hizmet faydalarını sunmak, satışı gerçekleştirmek gibi konuları içermektedir.
Ayrıntılı bilgi için
Müşteri Odaklı Satış Teknikleri Eğitimi’ni neden Bir İnsan Gelişim Akademisi’nden almalıyım?
Bir İnsan Gelişim Akademisi, 14 yılı aşan tecrübesiyle birçok katılımcıya eğitim vermiş sektörün öncü eğitim kurumudur. Eğitim sektöründeki yenilikleri her zaman takip ederek, programların en güncel sürümlerini kullanır.
Ayrıntılı bilgi için
Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde eğitim seansları nasıl düzenlenmiştir?
Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde Eğitim Seansları; Müşteri Odaklı Satış Teknikleri Eğitimi Hafta İçi Gündüz Seansları: Pazartesi-Salı- Çarşamba-Perşembe Günleri: 09.00-16.00 Müşteri Odaklı Satış Teknikleri Eğitimi Hafta sonu Seansları: Cumartesi-Pazar Günleri: 09.00-16.00
Ayrıntılı bilgi için
Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde fiyat ve ödeme seçenekleri nelerdir?
Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde katılımcılar ödeme seçeneklerini kendileri belirleyerek bütçelerine uyan ödeme alternatiflerini seçme şansına sahiptirler.
Ayrıntılı bilgi için
Katıldığım eğitim sonunda sertifika alabilecek miyim?
Evet, her eğitim bitiminde başarı gösteren katılımcılar sertifika almaya hak kazanır. Sertifika alabilmek için %70 oranında devam zorunluluğu vardır.
Ayrıntılı bilgi için
Satış Plus Eğitimleri’nin tamamını almak zorunda mıyım?
Hayır. Eğitimlerin her birini ayrı başlıklar halinde alabilirsiniz. İhtiyacınıza yönelik olarak bu modüller içerisinden sizin için bir eğitim planı oluşturulabilir. Modüller halinde bulunan eğitimler belirli alanlarda kurumsal performansı yükseltmek için bir araya getirilmişlerdir.
Ayrıntılı bilgi için

Performans Değerlendirme ve Geribildirim Kültürü, Marka ve Marka Yönetimi, Satışta Fark Yaratma Teknikleri, Satış Uzmanlığı
Bakırköy şubesi
Haftasonu


Bilişim Eğitim'i siz de takip edin:
Paylaş
© 1999-2017 Bir İnsan Gelişim Akademisi