Memnuniyet Merkezi

Memnuniyet Merkezi

Bilişim Eğitim Merkezi olarak kalite standartlarımızı artırıp kariyerinizin gelişim süreçlerinde yanınızda olmayı amaçlıyoruz.  Tarafımıza ulaştırdığınız tüm görüş, öneri ve çözüm taleplerinizi memnuniyet ilkelerimiz çerçevesinde değerlendiriyoruz. Memnuniyet ilkelerimiz ile tüm kursiyerlerimizin ve kursiyer adaylarımızın kurumumuzla sağlıklı bir ilişki kurmasını sağlıyoruz. Birçok ilke imza atmış Bilişim Eğitim Merkezi olarak, memnuniyet politikasıyla da sektörde öncü rol alıyoruz.


MEMNUNİYET İLKELERİMİZ


Erişebilirlik: Bize memnuniyet@bilisimegitim.com internet adresinden ulaşabilirsiniz.

Ulaşılabilirlik: Görüş, öneri ve çözüm taleplerinizi en kısa sürede konunun muhatabına ulaştırırız.

Hız: 5 iş günü içerisinde sorularınıza dönüş yaparak konuyla ilgili sizi bilgilendiririz.

Kursiyer odaklılık: Taleplerinizi değerlendirirken her zaman memnuniyetinizi gözetiriz.

Objektiflik: Geri bildirimlerinizi tarafsız bir bakışla değerlendiririz.  

Gizlilik: Kişisel bilgilerinizi daima gizli tutar ve başkalarıyla asla paylaşmayız. 

İyileştirme: Tüm geri bildirimlerinizi, kalite standartlarımızı iyileştirecek bir fırsat olarak görürüz.



MEMNUNİYET YÖNETİMİMİZ


1 – Geri bildiriminiz erişim kanallarımız aracılığıyla bize ulaştığında Memnuniyet Yetkilimiz tarafından incelenir, 

2 – Görüş ve önerileriniz yetkililere hemen iletilir,

3 – Çözüm bekleyen taleplerinizle ilgili durum bilgisi ya da çözüm önerisi ise 5 iş günü içerisinde tarafınıza iletilir,

4 – Sürecin uzaması halinde kursiyerlerimizle iletişim halinde kalarak durumu takip etmeleri sağlanır.




Performans Değerlendirme ve Geribildirim Kültürü, Marka ve Marka Yönetimi, Satışta Fark Yaratma Teknikleri, Satış Uzmanlığı
Bakırköy şubesi
Haftasonu


Bilişim Eğitim'i siz de takip edin:
Paylaş
Fırsatı siz de kaçırmayın!
Sitemizi keşfedin:
© 1999-2017 Bir İnsan Gelişim Akademisi